Kabels en accessoires voor beeld, geluid en computer

+31(0)75 655 55 80
info@kabelsenmeer.nl

Winkelmandje

0 artikel(en) - € 0,00
U heeft geen artikel(en) in uw winkelwagen.

Retouren, Ruilen of Garantie



Retourneren?

Bent u toch niet tevreden over je product, of is het stuk? Dat is heel erg vervelen en zullen wij zeker iets aan doen. Dat is tenslotte het minste dat je mag verwachten van ons.
Onderstaand even een rijtje wat u kunt verwachten van ons.

  • Wij doen niet moeilijk over ruilen of retourneren
  • Binnen 14 dagen is "Daarom" zelfs al rede genoeg
  • U kunt u product gratis retour sturen naar ons antwoordnummer  (binnen 14 dagen na herroeping)
    Dit wil dus zeggen dat u na ontvangst 14 dagen de tijd heeft de bestelling te herroepen en vanaf dat moment nog 14 dagen de tijd heeft om het product bij ons af te leveren.
  • Ook wanneer je het product wil ruilen, kan het gratis retour
  • Wanneer u het wilt retourneren heeft u meestal binnen 5 werkdagen uw geld terug

14 dagen bedenktermijn volgens de Thuiswinkel regels en de regels voor retourneren.

Je krijgt van ons, zoals de regels van Thuiswinkel aangeven 14 dagen de tijd om te bedenken en bekijken of het product wel voldoet aan je verwachtingen. Ben je toch niet tevreden, dan mag je het pakket gratis retour sturen naar het antwoordnummer van onze Fulfilment partner, waar onze vooraden liggen en de order afhandeling plaats vind. Er zijn natuurlijk wel een aantal regels, zodat wij weten bij welke bestelling het product hoort en het dus ook duidelijk is waar de terug betaling naar toe moet. Wij hebben de regels voor retournering even voor je op een rijtje gezet.

  • Het product moet compleet en in originele staat zijn, is dit niet geval dan kunnen wij de waarde vermindering in rekening
  • Wij verzoeken u het het retourformulier zo compleet mogelijk ingevuld bij de retourzending te voegen, u mag echter ook een ondubbelzinnige verklaring per post of email toevoegen aan de retourzending.
  • Geef op het retourformulier aan om welk(e) product(en) het gaat
  • Het product dient binnen 14 dagen na herroepingsdatum bij ons binnen te zijn. Geeft je de datum van herroeping niet door, dan is automatisch de datum van levering van het product herroepingsdatum

Het retourformulier vindt u bij de zending en/of bij de email met de factuur van je bestelling. Je kunt deze ook hier downloaden in PDF formaat

Je mag ook het Europese model formulier gebruiken

Heb je alle stappen voor het retour sturen uitgevoerd? Dan kun je het pakket versturen naar het onderstaande antwoordnummer:

Misi Fulfiment
o.v.v. Braca Webshops B.V.
Antwoordnummer 10107
2700VB Zoetermeer

Heb je twijfels of alles wel goed gaat? bel ons gerust, daar zijn we voor. Bel 075 655 55 80 of mail naar info@kabelsenmeer.nl

Herroepingsrecht Thiuswinkel waarborg (officiële regelementen)

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat
de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen

 

Je wilt u product ruilen voor een ander product?

Heb je het verkeerde product gekocht? of voldoet het niet aan je verwachting en wil je toch een andere? Dat kan natuurlijk gebeuren, ook dat is geen enkel probleem. In dat geval is ons advies om sowieso even contact op te nemen.
Het snelste is om de bovenstaande retour procedure te volgen en het product dat je wilt hebben als een nieuwe bestelling via de website te bestellen. Uiteraard begrijpen wij het ook wanneer u toch liever eerst uw geld terug wilt hebben voordat u het nieuwe product besteld. In dat geval, raden wij aan om het even via de mail of telefonisch door te geven dat je het product retour gaat sturen en daarvoor wel een ander product wilt hebben, in dat geval houden onze medewerkers het even iets strakker in de gaten, zodat wij het terugbetalen sneller zullen afhandelen en je direct op de hoogte brengen dat wij het product retour hebben ontvangen en de retour betaling is uitgevoerd.

Mijn product is stuk, zit er nog garantie op?

Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat je een product koopt dat stuk gaat, je mag verwachten dat het product dat je bij ons koopt naar alle redelijke verwachting doet wat het moet doen. Mocht het product toch defect gaan, dan zullen wij ons kop zeker niet in het zand steken en je helpen om het op te lossen. Wij hebben heel veel producten, er zijn dan ook verschillende garantie termijnen op de verschillende producten. Uiteraard geldt altijd de wettelijk bepaalde garanties, daarnaast gelden de fabrieksgaranties op al onze producten.

Heb je een klacht?

Gelukkig gebeurd het vrijwel nooit, maar omdat ook alle mensen die werken aan het goed afhandelen van je bestelling kan er natuurlijk wel eens iets mis gaan. Daarnaast kan het onverhoopt ook gebeuren dat je product defect of beschadigd is bij aankomst. Geen rede tot paniek, want wij van Braca webshops zijn zeer voor rede vatbaar en hebben service hoog in het vaandel staan. Wij lossen eventuele problemen en klachten graag zo snel mogelijk op, een tevreden klant telt immers voor 2

Heb je een klacht, dan verzoeken wij deze te e-mailen naar info@braca.nl

Je zult binnen 48 uur een antwoord krijgen en indien mogelijk natuurlijk ook meteen een passende oplossing.
Wij vragen je bewust de eventuele klacht te mailen zodat zowel wij, als jij het op papier heb staan.
Telefonische klachten zullen indien mogelijk direct worden afgehandeld, maar wanneer het niet direct mogelijk blijkt om het probleem op te lossen dan verzoeken wij toch om de klacht nog even te mailen.

Braca webshops is het bedrijf achter de websites www.kabelsenmeer.nl en www.beugelsenmeer.nl

Geschillencommissie thuiswinkel.

Heb je een klacht, zullen wij er zoals gezegd alles aan doen om er uit te komen en het probleem op te lossen. Indien het onverhoopt het geval is dat wij er niet onderling uit kunnen komen, verwijzen wij u door naar de Geschillencommissie Thuiswinkel. Zij zullen de klacht opnemen en gaan bemiddelen. Voor meer informatie en het indienen van de klacht kunt u terecht op www.sgc.nl